poniedziałek, 21 grudnia 2015

Mesaage|11.

Nieznany: Nelly!

Ja: Kim ty jesteś i czy się znamy.

Nieznany: Jak możesz tak mówić?!

Ja: KIM.JESTEŚ.

Nieznany: Twoim ideałem;)

Ja: Jaki skromny. :") Zayn, od kogo spisałeś mój numer?

Zen: Wszyscy mamy twój numer:))

Ja: Jak ja wytrzymam psychicznie, jak bd ciągle do mnie pisać w tym samym czasie.

Nieznany: CO ROBI ARKA W SKLEPIE?

Nieznany: PRZYMIERZA

Nieznany: HA HA

Ja: Cześć, Haroldzie:)

Loczek: Siemanko (^O^)

Nieznany: Mam nowy tatuaż!

Ja: Zapomniałeś wysłać mi zdj

Liam: *wysłano załącznik*

Ni: Nelly!

Ni: Kochanie!

Ni: mam coś dla cb, ale musimy się spotkać

Ja: Za godzinkę?

Ni: Oki:)

Loui: Nelly, mam problem. Spodobała mi się pewna dziewczyna i...

Ja: Awww *-* musisz dowiedzieć się czym laska się interesuje i co lubi robić

Loui: A ty?

Ja: ?

Loui: Co lubisz robić i co cię interesuje?

Ja: Ja jestem tą dziewczyną...?
O.o

Loui: NIE! Tak o pytam.

Ja: Nie wnikam... Na przykład interesuje się muzyką (ale nie umiem za bardzo śpiewać) i lubię długie spacery

Loui: Ulubieni artyści?

Ja: To wcale nie jest dziwne, że mnie tak wypytujesz..Nwm np. Ellie Goulding, Fifth Harmony, 30 seconds to mars, 5sos, Selena Gomez, nie które piosenki Taylor Swift, Pink, Ed Sheeran itd..

Loui: Wiesz, że prawie wszystkie piosenki Tay są o Harry'm? (Tylko w tym problem, że Harry nie jest taki jak w tych piosenkach)

Loui: Oki, dziękuję ;*

Ja: CO KURWA

Ja: Może was nie znam, ale no kurwa on naprawdę nie jest taki. HARRY OSTATNIO POTKNĄŁ SIĘ O PSA I GO PRZEPROSIŁ. KURWA.

Loczek: Zobaczyłem przez przypadek twoją rozmowę z Louis'em.

Loczek: Ta idiotka się na mnie uwzieła. No kurwa, dam ci przykład: miałem/mam swoją pasję, a ta do mnie z takim tekstem, że jej pasje i jej sława jest ważniejsza. Raz kazała mi wybierać pomiędzy ją, a moimi przyjaciółmi.

Ja: Spokojnie, Harry. Ja wiem, że ty taki nie jesteś tak samo jak twoi bliscy.

•••
JEJKU, JAK JA ZA NIMI JUŻ TĘSKNIE;-;

4 komentarze:

  1. jak tu nagle wszyscy zaczęli do Nelly pisać. Ona jest Nialla i koniec ! <3 Czekam nn :* pozdrawiam kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny rozdział :)
    Biedny Haroldzik. :( Najważniejsze, że już nie jest z Tay :D a cięte riposty na nią są wskazane :D
    Już sobie wyobrażam jak teraz każdy z byle pierdołą będzie pisał do Nelly i pytał się jej o radę :D
    Czekam nn <3 :-*

    OdpowiedzUsuń